مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-09سياسي

رییسی: اجتماعات مردمی برای ما، مسئولیت آور است


رییس جمهور با بیان اینکه منطقه چاراویماق و هشترود به لحاظ برخورداری از منابع زیرزمینی و اراضی حاصلخیز زراعی از موقعیتی کم نظیر برخوردار بوده و مستعد رشد و پیشرفت است، - رییس جمهور با بیان اینکه منطقه چاراویماق و هشترود به لحاظ برخورداری از منابع زیرزمینی و اراضی حاصلخیز زراعی از موقعیتی کم نظیر برخوردار بوده و مستعد رشد و پیشرفت است، اظهار داشت: قطعا اگر مردم نسبت به فعال شدن این ظرفیت ها امیدوار باشند، اقدام به مهاجرت از این منطقه نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی ظهر امروز (جمعه) در ادامه برنامه های دومین سفر استانی دولت مردمی به استان آذربایجان شرقی با تشکر از استقبال گرم مردم، گفت: امیدوارم خداوند این محبت و حضور شما را به عنوان تجلیل از مقام شهیدان و نیز تکریم نسبت به جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بپذیرد.

رییس جمهور با بیان اینکه منطقه چاراویماق و هشترود به لحاظ برخورداری از منابع زیرزمینی و اراضی حاصلخیز زراعی از موقعیتی کم نظیر برخوردار بوده و مستعد رشد و پیشرفت است، افزود: مردم و جوانان این منطقه باید قدر این ظرفیت ها را بدانند و برای بالفعل کردن آنها همت و تلاش کنند.

رییسی با طرح این سوال که چرا با وجود چنین ظرفیت ها و استعدادهایی بخش قابل توجهی از جمعیت این شهرستان مهاجرت کرده اند، اظهار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: اجتماعات مردمی برای ما، مسئولیت آور است

رییسی: اجتماعات مردمی برای ما، مسئولیت آور است