مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 19:102023-06-13اقتصادي

شهرداری تهران 550 هزار واحد مسکونی می سازد


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران سیاست های شهرداری پایتخت در قرارگاه جهادی مسکن که منجر به 36 تفاهم نامه برای ساخت 550هزار واحد مسکونی شده را تشریح کرد.

- مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری فارس درباره جزییات تفاهم نامه ساخت 550هزار واحد مسکونی گفت: به دنبال دستور شهردار تهران در تاریخ 11بهمن 1400 قرارگاه جهادی مسکن ایجاد شد.

وی با تاکید بر اینکه رفع موانع تولید مسکن مهم ترین موضوع در دستورکار قرارگاه مسکن است، عنوان کرد: عمده موضوعات مورد بحث و تمرکز قرارگاه مسکن بر شناسایی گلوگاه های حوزه ساخت و مرتفع کردن آن هاست.

هدایت با اشاره به اقدامات تسهیل گرایانه شهرداری در فرآیند ساخت وساز افزود: زمان بررسی بعضی پرونده ها در کمیسیون ها تا سه سال به طول می انجامید اما اکنون در مسیر تسهیل گری قرار گرفته اند و این مدت زمان به طرز چشمگیری کاهش یافته است.

مدیرعامل سازمان نوسازی ادامه داد: در قرارگاه جهادی مسکن ظرفیت های کلان ساخت مسکن مانند بارگذاری مسکن در اراضی بلا استفاده، راکد و اراضی که سازمان ها مالک آن هستند، باتوجه به طرح جامع و تفصیلی شناسایی و با طرف مقابل مذاکراتی انجام شده و تفاهم نامه هایی منعقد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران 550 هزار واحد مسکونی می سازد

شهرداری تهران 550 هزار واحد مسکونی می سازد