مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-06اقتصادي

بلندی: احیاء مراکز آموزش علمی کاربردی در شرف تعطیلی با اجرای طرح آمایش آموزش عالی


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: احیاء مراکز آموزش علمی کاربردی در شرف تعطیلی با اجرای طرح آمایش آموزش عالی علمی کاربردی مورد توجه قرار گرفت که ضمن حذف کدرشته محل های فاقد تقاضا و نیاز بازار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، حسین بلندی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در سفر استانی خود به استان همدان با علیرضا قاسمی فرزاد استاندار استان همدان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار که در محل استانداری همدان برگزار شد رییس دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به سیاست های پشتیبان دوره مدیریت قبلی خود در دانشگاه جامع علمی کاربردی، تأسیس هزار تعاونی با مشارکت دانش آموختگان و هدایت تسهیلات اشتغال زایی به سمت این تعاونی ها را از مهم ترین آن ها برشمرد و اظهار داشت: با بهره مندی از تجارب قبلی به دنبال احیا و بازآفرینی مأموریت های دانشگاه هستیم.

بلندی از دیگر کارهای حائز اهمیت دوره گذشته مدیریتی خود را تأسیس مراکز آموزش علمی کاربردی صنعتی و تدوین برنامه های درسی متناسب برای رفع نیازهای آموزشی مشاغل مرتبط با آن اعلام کرد.

وی افزود: در نتیجه این اقدامات، شورای عالی اداری در سال 1390 به منظور ایجاد انسجام تشکیلاتی در ساختار دولت، جلوگیری از انجام فعالیت های موازی، کاهش هزینه ها و معطو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلندی: احیاء مراکز آموزش علمی کاربردی در شرف تعطیلی با اجرای طرح آمایش آموزش عالی

بلندی: احیاء مراکز آموزش علمی کاربردی در شرف تعطیلی با اجرای طرح آمایش آموزش عالی