مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-20سياسي

مهمترین هدف جنگ شناختی دشمن خانواده است


مهم ترین هدف جنگ شناختی دشمن خانواده و تشکیل آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی اظهار کرد: جوانان باید با بررسی ابعاد فردی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بزرگان از آنها الگو بگیرند و در جنگ شناختی با دشمن عقب نشینی نکنند چرا که با آگاهی، بصیرت و شناخت تاکتیک ها و تهدیدات نوین دشمن می توان در خط مقدم مقابله با جنگ شناختی دشمن بود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: اول ذی الحجه در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) گرد هم آمدیم تا در حضور زوج های جوان نیروی ارتش جایگاه والای زن را در جبهه انقلاب و در کنار شما بزرگ مردان تبریک گوییم.

وی بیان کرد: پیش شرط اساسی استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود آمادگی روحی و وجود آرامش است و شما بانوان رزمنده غیرتمند خط مقدم هستید.

واحدی خطاب به نیروهای جوان ارتش گفت: همسران شما نه فقط به خودتان بلکه به شرایط کاری شما بله گفتند پس قدر این فداکاری را بدانید.

تنها راه خوشبختی زوجین سبک زندگی اسلامی است حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی، نماینده ولی فقیه در ارتش نیز اظهار کرد: بزرگترین نعمت، تشکیل زندگی است؛ در کنار هم بیاموزید تا بتوانید یک زندگی توأم با خوشبختی داشته باشید و سبک زندگی اسلامی را پیشه راه خود قرار دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین هدف جنگ شناختی دشمن خانواده است

مهمترین هدف جنگ شناختی دشمن خانواده است