مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-09سياسي

جوانان ایرانی با ایمان و امید به دستاوردهایی چون موشک فتاح رسیدند


امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه دستاوردهای نظامی ایران برای ابرقدرت های جهان غیرقابل باور است، گفت: جوانان ایرانی با ایمان و امید به دستاوردهایی چون موشک فتاح رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نمازجمعه امروز گرگان با اشاره به اینکه ایران با بهره برداری از موشک فتاح جزو پنج کشور دنیا در دستیابی به دانش ساخت این سلاح قرار گرفت که این موضوع برای بسیاری از ابرقدرت ها غیرقابل باور است، اظهار کرد: جوانان و دانشمندان ما در این فناوری ها به دنبال ساخت موشک های قاره پیما هستند که با سلاح های ایمان به خدا و امید به این دستاورد خواهند رسید.

وی با بیان اینکه دستیابی به این دانش و توانمندی ها نفی کننده، وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه نیست، افزود: اگرچه با این مشکلات آشنا هستیم، اما بدون شک با داشتن همان دو سلاح، می توانیم این مشکلات را هم برطرف کنیم.

نورمفیدی، ایمان به خدا و امید را دو سلاح مهم امام خمینی(ره) برای به پیروزی رساندن نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: امروز دشمن بیش از هر چیز به دنبال تضعیف این دو سلاح در جامعه به خصوص در بین جوانان است.

امام جمعه گرگان افزود: برای شناخت کارهایی که توسط امام راحل انجام شده هنوز نیاز به بینش بیشتری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان ایرانی با ایمان و امید به دستاوردهایی چون موشک فتاح رسیدند

جوانان ایرانی با ایمان و امید به دستاوردهایی چون موشک فتاح رسیدند