مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-14سياسي

بوربور: سفرهای خارجی رییس جمهور فصلی جدید از روابط ایران با کشورهای همسو است


دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: سفرهای رییس جمهور فصلی جدید از روابط ایران با کشورهای همسو است و این سفرها بسیار موفقیت آمیز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نهصد و بیست و یکمین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه  با حضور دبیرکل و اعضای جمعیت به صورت حضوری و مجازی در دفتر جمعیت برگزار شد.

در ابتدای جلسه  حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با اشاره به سفرهای برون مرزی ریاست جمهوری و با توجه به محدودیت های برجامی، آن را بسیار موفقیت آمیز و امیدوار کننده دانست و گفت: جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن تشکر از ریاست محترم جمهوری براین اعتقاد است این سفرها آغاز فصل جدیدی در روابط جمهوری اسلامی و سایر کشورهای همسو می باشد.

در ادامه دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص بازدید رییس قوه قضاییه از بندر امیرآباد واقع در شرق مازندران و مطلع شدن ایشان از دپو و عدم ترخیص روغن از بندر و واردات آن به داخل کشور و رفع این معضل را بسیار مهم  دانست و اظهار داشت: ضرورت داشت قوه قضاییه بدون ملاحظه موضوع را ریشه یابی نماید.

وی افزود: سال گذشته در چندین جلسه جمعیت و کمیته اقتصادی این موضوع مطرح و خروجی آن نامه ای مکتوب بود که به حوزه های مرتبط ارسال شد که تاکنون با توجه به اعلام آن نتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوربور: سفرهای خارجی رییس جمهور فصلی جدید از روابط ایران با کشورهای همسو است

بوربور: سفرهای خارجی رییس جمهور فصلی جدید از روابط ایران با کشورهای همسو است