مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-20سياسي

نسل نوجوان و جوان با سیره و روش حضرت علی (ع) آشنا شوند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان دیر بر لزوم آشنایی نسل نوجوان و جوان با سیره و روش امیرالمومنین (ع) تاکید کرد.

- بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان دیر بر لزوم آشنایی نسل نوجوان و جوان با سیره و روش امیرالمومنین (ع) تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی فخرایی پیش از ظهر سه شنبه در نشست شورای فرهنگی عمومی شهرستان دیر با بیان اینکه منصب امامت و ولایت الهی است، اظهار داشت: اهمیت عید غدیر از این بابت است که خداوند آن را بزرگ داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان دیر با تقدیر از همه عوامل برگزاری برنامه های غدیر در سال های گذشته، افزود: هزینه کردن برای عید غدیر وظیفه ای همگانی و در راستای تکریم امیرالمومنین (ع) و جایگاه امامت و ولایت است.

وی با تاکید بر لزوم آشنایی نسل نوجوان و جوان با سیره و روش امیرالمومنین (ع)، بیان کرد: برگزاری حلقه های نهج البلاغه خوانی و مسابقه از آن در طول سال به ویژه ایام دهه امامت و ولایت دنبال شود.

فخرایی گفت: برای آشنایی بیشتر نسل امروز با شخصیت امام علی (ع) همزمان با دهه امامت و ولایت در کلاس های اوقات فراغت برنامه های ویژه عید غدیر برای کودکان و نوجوانان هم برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل نوجوان و جوان با سیره و روش حضرت علی (ع) آشنا شوند

نسل نوجوان و جوان با سیره و روش حضرت علی (ع) آشنا شوند