مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-02سياسي

9 میلیارد ریال هزینه راه اندازی کتابخانه سیار شاندیز


رییس اداره کتابخانه های عمومی طرقبه و شاندیز گفت: دوازدهمین کتابخانه سیار خراسان رضوی با هزینه 9 میلیارد ریال در شاندیز افتتاح شد.

- سید مسعود موسوی در گفت و گو با ایسنا گفت: دوازدهمین کتابخانه سیار خراسان رضوی با نام شهدای شاندیز که برای راه اندازی آن 9 میلیارد ریال هزینه شده است، به 5 روستای دهنو، ویرانی، چاهشک، زشک و گراخک خدمات رسانی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این کتابخانه بیش از 1000 نسخه کتاب دارد، اظهار کرد: در حال حاضر دو شهر طرقبه و شاندیز دارای کتابخانه سیار هستند.

موسوی با بیان اینکه در شاندیز یک کتابخانه ثابت نیز با نام رودکی شاندیز با 2000 عضو فعالیت دارد، گفت: افتتاح این کتابخانه در راستای عدالت فرهنگی بود، در واقع یکی از برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی کمک به پر شدن سالم اوقات فراغت در مناطق روستایی است.

رییس اداره کتابخانه های عمومی طرقبه و شاندیز خاطرنشان کرد: با افتتاح این کتابخانه تعداد کتابخانه های طرقبه شاندیز به 4 باب رسید که دو کتابخانه ثابت و دو کتابخانه دیگر سیار هستند.

وی اظهار کرد: در مراسم افتتاح این کتابخانه معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه عمومی کشور اعلام نمودند اگر با کمک مسئولان شهرستان کتابخانه نیمه کاره شهرک فرش شاندیز که پیشرفت 40 درصدی دارد به اتمام برسد آن را تجهیز خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 میلیارد ریال هزینه راه اندازی کتابخانه سیار شاندیز

9 میلیارد ریال هزینه راه اندازی کتابخانه سیار شاندیز