مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 10:122023-06-21اقتصادي

تکمیل کتابخانه لتحر مطالبه شهروندان است


تکمیل کتابخانه عمومی لتحر مطالبه شهروندان این منطقه است و تلاش می کنیم تا پایان مرداد این پروژه به بهره برداری برسد.

- ایسنا/اصفهان سرپرست شهرداری کاشان گفت: تکمیل کتابخانه عمومی "لتحر" مطالبه شهروندان این منطقه است و تلاش می کنیم تا پایان مرداد این پروژه به بهره برداری برسد.

محمدرضا قنبری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهرداری کاشان بر اساس تعهد خود، برای تکمیل کتابخانه عمومی لتحر، 27 میلیارد ریال اختصاص داده است.

وی افزود: شهرداری بر اساس تعهدات خود، نیم درصد از درآمدهای سالانه خود را به کتابخانه های عمومی اختصاص داده و 27 میلیارد ریال در ساخت و تکمیل کتابخانه لتحر مشارکت کرده است.

سرپرست شهرداری کاشان تصریح کرد: شهرداری کاشان در مرحله اول، هفت میلیارد ریال هزینه کرده و در فاز دوم دو قرارداد به مبلغ 12 میلیارد ریال و هشت میلیارد ریال منعقد کرده است.

قنبری گفت: هزینه برای ساخت کتابخانه یک نوع سرمایه گذاری برای توسعه فرهنگی جامعه است و می توان با استفاده از ظرفیت های اثربخش علاوه بر فرهنگ سازی، سطح آگاهی عمومی شهروندان را نیز ارتقاء داد.

وی ادامه داد: شهرداری بر اساس تعهدات خود تا پایان مرداد عملیات عمرانی کتابخانه لتحر را به پایان خواهد رساند و امیدواریم نهاد کتابخانه ها هرچه زودتر نسبت به نصب کنتور انشعابات اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل کتابخانه لتحر مطالبه شهروندان است

تکمیل کتابخانه لتحر مطالبه شهروندان است