مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-18اقتصادي

باغ علم و فناوری کودک و نوجوان در لرستان احداث می شود


رییس پارک علم و فناوری لرستان گفت: در صورت سرمایه گذاری بخش خصوصی باغ علم و فناوری کودک و نوجوان در این استان احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد نامداری امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در صورت ورود پیمانکار بخش خصوصی، باغ علم و فناوری کودک و نوجوان در لرستان احداث خواهد شد.

وی گفت مشوق ها و زیرساخت های لازم در اراضی این پارک فراهم است و در صورت ورود پیمانکار بخش خصوصی، باغ علم و فناوری کودک و نوجوان در لرستان احداث خواهد شد.

رییس پارک علم و فناوری لرستان، بیان داشت: این پارک در نظر دارد با هدف فرهنگ سازی نوآوری و فناوری و شکوفایی خلاقیت در کودکان و نوجوانان، باغ علم و فناوری کودک و نوجوان را در لرستان احداث کند.

نامداری، تصریح کرد: یکی از عرصه هایی که در استان به آن احساس نیاز می شود و بخش خصوصی می تواند به آن ورود کند ایجاد زیرساخت های مرتبط برای تفریح هدفمند و آشنایی عینی و عملی کودکان و نوجوانان با مفاهیم علمی در راستای تقویت خلاقیت و نوآوری آنها است.

وی ضمن دعوت از تمامی سرمایه گذاران بخش خصوصی، افزود: این پارک مشوق ها و حمایت های لازم را برای ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری در این پروژه در نظر گرفته است و بدین منظور تا هزار متر مربع زمین مورد نیاز به همراه همه زیرساخت های لازم مانند راه دسترسی، برق، گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ علم و فناوری کودک و نوجوان در لرستان احداث می شود

باغ علم و فناوری کودک و نوجوان در لرستان احداث می شود