مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-10سياسي

نهضت پیشرفت عرصه ای برای نقش آفرینی بانوان در مسیر جهاد تبیین


پلتفرم هایی مانند مدرسه تبیین، تربیت یار، حرف آورد و …، پلتفرم هایی هستند که قدرت توسعه شبکه کنشگری، هویت بخشی به کنشگران و محتوا دادن به کنشگران را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عاطفه سعیدی نژاد، مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در نشست با اعضای ستاد نهضت پیشرفت بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان که به صورت برخط و با حضور حجت الاسلام غلامحسین حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان برگزار شد با اشاره به طرح حرف آورد عنوان کرد: حرف آورد مسیری برای گسترش شبکه کنشگر تبلیغی به شمار می آید و باید مبتنی بر زیست بوم عملیات و اقدام آن طراحی شود.

ارائه راهبردهای دیگر هم برای توسعه شبکه تبیین مردمی، بسیار مورد نیاز و ضروری است، در واقع باید مبتنی بر اقتضائات محلی و استانی یک جنس رویکرد طراحی راهبردی و عملیاتی داشته باشید و نشان دهید چگونه افرادی که تاکنون شأن تبلیغی برای خود قائل نبوده اند وارد عرصه تبلیغ شده اند.

به عنوان مثال طرح خاندان یاری یا محله یاری، یک مدل کار توسعه شبکه تبلیغ مردمی بانوان در عرصه جهاد تبیین حضوری است و آن چه در خانه مادری پیگیری شد از این جنس اقدامات بود.

در زمینه حرف آورد هدف ما از اول این بوده که افرادی که تجربه زیادی در حوزه تبلیغ ندارند را وارد این عرصه کنیم و کیفیت آثار ملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت پیشرفت عرصه ای برای نقش آفرینی بانوان در مسیر جهاد تبیین

نهضت پیشرفت عرصه ای برای نقش آفرینی بانوان در مسیر جهاد تبیین