مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-11حوادث

قاتلان متواری در بوشهر دستگیر شدند


با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی 2 نفر قاتل مسلح در شهر بوشهردستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حیدر سوسنی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر فقدان دو نفر جوان 20 و 30 ساله، موضوع در دستور کار افسران پلیس آگاهی و مأموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: با بررسی های تخصصی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان و وجود برخی سرنخ های موجود، احتمال وقوع قتل قوت گرفت.

سردار سوسنی تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته، آخرین مکان افراد مفقودی، شناسایی و با حضور مأموران در یکی از باغ های اطراف شهرستان بوشهر اجساد آنها که به وسیله اسلحه جنگی به قتل رسیده بودند کشف شد.

وی با اشاره به اینکه مأموران با اقدامات فنی و پلیسی در این رابطه به دو نفر مظنون شدند، افزود: با پیگیری های صورت گرفته هویت هر دو متهم شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: مأموران انتظامی با شناسایی محل اختفای متهمان پس از هماهنگی های قضایی در یک عملیات غافلگیرانه هر 2 نفر را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده؛ متهمان با مشاهده اسناد و مدارک ارائه شده به قتل 2 جوان 20 و 30 ساله دشتستانی اعتراف و علت آن را اختلافات مالی عنوان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتلان متواری در بوشهر دستگیر شدند

قاتلان متواری در بوشهر دستگیر شدند