مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-14دانش

جذب 25 درصدی دانشجویان در شرکت های دانش بنیان با اجرای طرح دستیار فناوری


معاون فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به طرح های اشتغال زایی دانش بنیان برای دانشجویان و دانش آموختگان گفت: با اجرای طرح دستیار فناوری، - معاون فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به طرح های اشتغال زایی دانش بنیان برای دانشجویان و دانش آموختگان گفت: با اجرای طرح دستیار فناوری، 25 درصد آنها جذب شرکت های دانش بنیان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر امید رضایی فر در پنل اشتغال نوآورانه فارغ التحصیلان که در حاشیه نمایشگاه آبادیران برگزار شد، اشتغال دانشجویان را یکی از مصادیق اشتغال دانش بنیان دانست و افزود: اشتغال دانش بنیان یکی از کارکردهای پارک های علم و فناوری و مراکز رشد است.

وی تعداد فرصت های شغلی موجود در پارک های علم و فناوری را 150 هزار شغل ذکر کرد و افزود: این ظرفیت سالانه افزایش 30 درصدی را دارد.

رضایی فر یکی از مهمترین ارکان اشتغال دانش بنیان را ظرفیت های کسب و کاری دانشی دانست و خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد 12 هزار شرکت فناور و دانش بنیان در پارک های فناوری و مراکز رشد و 8 هزار شرکت دانش بنیان با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری ایجاد شده است که این شرکت ها قابلیت افزایش ظرفیت های جدید اشتغال را دارند؛ از این رو ما در معاونت فناوری وزارت علوم چند طرح را اجرایی کردیم که یکی از آنها طرح دستیار فناوری است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 25 درصدی دانشجویان در شرکت های دانش بنیان با اجرای طرح دستیار فناوری

جذب 25 درصدی دانشجویان در شرکت های دانش بنیان با اجرای طرح دستیار فناوری