مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 12:502023-05-30ورزشي

آمادگی 75 تنیسور خارجی برای حضور در ایران


رییس فدراسیون تنیس با اشاره به میزبانی مجدد ایران در رقابت های فیوچرز گفت: در کمتر از 3 ماه موفق شدیم میزبانی این مسابقات را به نام ایران ثبت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، داوود عزیزی از میزبانی مجدد ایران و حضور تنیسورهای خارجی در تهران گفت و افزود: در این مسابقات که مرحله پیش مقدماتی آن از فردا آغاز می شود تنیسورهای کشورمان شانس خود را برای حضور در مراحل بعدی امتحان خواهند و خود در چالش جدیدی قرار می دهند تا سطح آمادگی شان مشخص شود.

وی ادامه داد: فدراسیون تنیس برای گرفتن این میزبانی ها تلاش بسیاری کرده و با تعاملاتی که با ITF داشتیم در نهایت موفق شدیم بعد از 8 سال دو میزبانی را در کمتر از سه ماه به نام ایران ثبت کنیم که اتفاق بزرگی بود، این یک فرصت برای تنیسورهای ایرانی است که با توجه به افزایش هزینه های سفر و حضور در مسابقات در این مسابقات شرکت کنند تا سطح توانایی های خود را محک بزنند.

رییس فدراسیون تنیس به کشورهای شرکت کننده در این رویداد اشاره کرد و افزود: تا امروز کشورهای رومانی، فرانسه، آلمان، روسیه، هند، الجزایر، برزیل، لهستان، ایتالیا، آمریکا، آرژانتین، سوئد، ژاپن، اکراین، جمهوری چک، انگلیس، بلاروس، اردن، آفریقای جنوبی و بلغارستان برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 75 تنیسور خارجی برای حضور در ایران

آمادگی 75 تنیسور خارجی برای حضور در ایران