مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 23:202023-06-06ورزشي

کار تیمی بسکتبال گرگان الگوی همگان باشد/ به همدیگر تکل از پشت نزنیم


استاندار گلستان با اشاره به ضرورت الگوگیری از کار تیمی بسکتبال شهرداری گرگان، گفت: برای توسعه استان باید تلاش کنیم به همدیگر تکل از پشت نزنیم.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به ضرورت الگوگیری از کار تیمی بسکتبال شهرداری گرگان، گفت: برای توسعه استان باید تلاش کنیم به همدیگر تکل از پشت نزنیم.

علی محمد زنگانه شامگاه سه شنبه 16 خرداد ماه 1402 در آیین همزمان تجلیل از قهرمانان تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال کشور و بدرقه بازیکنان و کادر فنی به مرحله دوم مسابقات باشگاه های غرب آسیا اظهار کرد: برای توسعه استان گلستان 31 چشم انداز و سند بخشی نوشته شده و اگر بعضی ها تصور می کنند خدمت گزار خوبی هستند باید حواشی را کنار گذاشته و گوشه ای از کار را بچسپند تا عمران و آبادانی محقق گردد.

وی با تأکید بر اینکه اگر همراه و همکار برای توسعه، پیشرفت، عمران و آبادانی کشور هستیم نباید به همدیگر تکل از پشت بزنیم، ادامه داد: انگیزه، انسجام، همدلی، اتحاد و از همه مهمتر کار تیمی بسکتبال شهرداری گرگان برای رسیدن به سطح بالای بسکتبال ایران و آسیا باید به عنوان الگو مدنظر همگان باشد.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه جمع آوری حواشی به خوبی توسط سرمربی تیم شهرداری گرگان مدیریت شد تا بازی های قابل قبول ارائه گردد، افزود: هر حاشیه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار تیمی بسکتبال گرگان الگوی همگان باشد/ به همدیگر تکل از پشت نزنیم

کار تیمی بسکتبال گرگان الگوی همگان باشد/ به همدیگر تکل از پشت نزنیم