مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 00:252023-06-07اقتصادي

خروج دام از لرستان ممنوع است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: با توجه به اینکه دامداران در حال حاضر مشکل تأمین نهاده را ندارند و این می تواند روی پایین آمدن قیمت گوشت در استان تأثیرگذار باشد، - ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: با توجه به اینکه دامداران در حال حاضر مشکل تأمین نهاده را ندارند و این می تواند روی پایین آمدن قیمت گوشت در استان تأثیرگذار باشد، خروج دام از استان ممنوع است.

سیروس ابراهیمی عصر 17 خردادماه در جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان که در سالن جلسات استانداری با اشاره به روند برگزاری جلسات این ستاد در استان، اظهار کرد: از پانزده فروردین سال جاری تا بیستم اردیبهشت که مشکل کمبود مرغ در بازار وجود داشت جلسات به صورت روزانه برگزار شد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه کابوک در لرستان، افزود: برای حمایت از تولید و مصرف کنندگان به کمک این سامانه واسطه ها حذف و زنجیره تولید مرغ از مرغداری، کشتارگاه، حمل و توزیع، کنترل و مدیریت شد.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: کشتارگاه های مرغ در لرستان مشکلاتی دارند و با توجه به ارزیابی هایی که در سطح منطقه صورت گرفته است، کشتار مرغ در استان زیر قیمت منطقه انجام می شود و لازم است بررسی های کارشناسی در این زمینه انجام شود که در جلسه آینده ستاد تنظیم بازار تعیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج دام از لرستان ممنوع است

خروج دام از لرستان ممنوع است