مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 08:252023-06-17ورزشي

صدرنشینی آکادمی گل گهر در مسابقات کشتی آزاد لیگ دسته اول کشور


دوربرگشت مسابقات گروه چهارم لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور در سیرجان برگزار شد و تیم گل گهر قهرمان و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، مسابقات دور برگشت کشتی آزاد لیگ دسته اول کشور در گروه چهارم به میزبانی گل گهر سیرجان عصر جمعه در مجموعه ورزشی شهید سلیمانی گل گهر برگزار شد.

 در مسابقات گروه چهارم تیم های گل گهر سیرجان، مقاومت مازندران،گروه ساختمانی جاودانی مشهد و جوانان ساوه با یکدیگربه رقابت پرداختند.

در این گروه که یکی از سخت ترین گروه های لیگ دسته اول کشتی آزاد بود، رقابت هایی نزدیک و نفس گیر انجام شد که در دور اول گل گهر به مصاف مقاومت مازندران رفت که 5 بر 5 مساوی شد و با شکست حریفان نامداری همچون محمدحسین محمدیان را شکست داد، گل گهر به جهت امتیاز مثبت 23 بر 19 پیروز شد.

 دور دوم آکادمی گل گهر با تیم جوانان ساوه روبه رو شد که موفق شد با نتیجه 10 بر صفر حریف خود را شکست دهد.

در دور سوم تیم کشتی گل گهر با تیم گروه ساختمانی جاودانی به رقابت پرداخت و این تیم را با نتیجه 7 بر3 مغلوب کرد در پایان تیم گل گهر سیرجان صدرنشین شد و در جایگاه اول گروه چهارم قرار گرفت، تیم گروه ساختمانی جاودانی دوم و مقاومت مازندران درجایگاه سوم و جوانان ساوه نیز در رده چهارم قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرنشینی آکادمی گل گهر در مسابقات کشتی آزاد لیگ دسته اول کشور

صدرنشینی آکادمی گل گهر در مسابقات کشتی آزاد لیگ دسته اول کشور