مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-20اقتصادي

بارتان را گران جابه جا نکنید


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد با اعلام نرخ کرایه های بار گفت: به ازای هر سرویس مبلغ کرایه وانت پیکان ها 125 هزار تومان، کرایه مزدا 150 هزار تومان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، مهرداد میرزاییان با بیان اینکه جا به جایی بار از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و نقش آن در شکوفایی و توسعه اقتصادی شهری انکارناپذیر است، گفت: در راستای بهبود وضعیت حمل و نقل بار، نرخ خدمات ناوگان حمل و نقل بار برای اولین بار در شهرکرد در صحن شورای اسلامی به تصویب رسید.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد با تاکید بر ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی فعالان بخش حمل و نقل و شرکت های باربری درون شهری افزود: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد برای خودروهای باری نرخ نامه ای تنظیم کرده است.

وی بیان کرد: به ازای هر سرویس مبلغ کرایه وانت پیکان ها 125 هزار تومان، کرایه مزدا 150 هزار تومان، نیسان 190 هزار تومان و کامیونت 6 تنی ساعتی 125 هزار تومان و بر اساس فعالیت مازاد هر ساعت اضافه 30 هزار تومان تعیین شده است.

میرزاییان با اشاره به کرایه خودروهای باری از میدان میوه و تره بار شهرکرد به سطح شهر ادامه داد: مبلغ کرایه وانت پیکان 190 هزار تومان، کرایه مزدا 250 هزار تومان و نیسان 300 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارتان را گران جابه جا نکنید

بارتان را گران جابه جا نکنید