مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 21:302023-06-10دانش

استقبال از پیشنهاد رییس دانشگاه تهران برای ایجاد شبکه علمای جهان اسلام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مصطفی ذوالفقارطلب، رییس دومین کنفرانس بین المللی همزیستی مسالمت آمیز در آغاز این همایش، گفت: حدود 300 چکیده مقاله و 150 مقاله کامل توسط دبیرخانه دریافت شد که پس از ارزیابی و بررسی علمی این مقالات 180 چکیده و 50 مقاله .

- در دومین کنفرانس بین المللی همزیستی مسالمت آمیز با عنوان همگرایی جهان اسلام و افق تمدنی آینده با محوریت مقاصد شریعت، از پیشنهاد رییس دانشگاه تهران برای ایجاد شبکه علمای جهان اسلام استقبال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مصطفی ذوالفقارطلب، رییس دومین کنفرانس بین المللی همزیستی مسالمت آمیز در آغاز این همایش، گفت: حدود 300 چکیده مقاله و 150 مقاله کامل توسط دبیرخانه دریافت شد که پس از ارزیابی و بررسی علمی این مقالات 180 چکیده و 50 مقاله پذیرفته شد که مجموعه چکیده مقالات به صورت کتاب منتشر شده است.

به گفته ذوالفقارطلب، در 4 پنل که با عنوان همگرایی جهان اسلام و مقاصد شریعت ، ظرفیت مقاصد شریعت در همگرایی زنان مسلمان ، ظرفیت مقاصد شریعت؛ همگرایی احزاب و جریانات اسلامی و رسانه ها و هم اندیشه علمای جهان اسلام که در این کنفرانس برگزار می شود، حدود 24 مقاله ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از پیشنهاد رییس دانشگاه تهران برای ایجاد شبکه علمای جهان اسلام

استقبال از پیشنهاد رییس دانشگاه تهران برای ایجاد شبکه علمای جهان اسلام