مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-06بين الملل

اف اس بی: اوکراین قصد داشت در خاک روسیه از «بمب کثیف» استفاده کند


سرویس امنیت فدرال روسیه از برنامه سرویس اطلاعاتی اوکراین برای انجام حمله تروریستی در خاک مسکو با استفاده از «بمب کثیف» خبر داد.

- سرویس امنیت فدرال روسیه از برنامه سرویس اطلاعاتی اوکراین برای انجام حمله تروریستی در خاک مسکو با استفاده از بمب کثیف خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرویس امنیت فدرال روسیه(اف اس بی) در بیانیه ای اعلام کرد که سرویس اطلاعات نظامی اوکراین قصد داشته در عملیات خرابکارانه ماه مه، با استفاده از بمب کثیف ، در خاک مسکو دست به حمله تروریستی بزند.

اف اس بی در این بیانیه نوشت: در جریان تحقیقات عملیات خرابکارانه مه 2023 برای منفجر کردن هواپیماهای دوربرد مستقر در فرودگاه سِوِرنی در منطقه ایوانوفو، برنامه های دفتر مرکزی اطلاعات وزارت دفاع اوکراین برای ارتکاب حمله تروریستی در روسیه با استفاده از به اصطلاح بمب کثیف آشکار شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده که اوکراین قصد داشته تا بمب های کثیف مجهز به تایمر را به طور همزمان منفجر کرده و منطقه ای که هدف گرفته را غیرقابل سکونت کند.

سرویس های ویژه اوکراین از آغاز عملیات نظامی روسیه در این کشور در فوریه 2022، همواره در حملات به زیرساخت های غیرنظامی روسیه مشارکت داشته و شبکه انرژی این کشور را هدف گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اف اس بی: اوکراین قصد داشت در خاک روسیه از «بمب کثیف» استفاده کند

اف اس بی: اوکراین قصد داشت در خاک روسیه از «بمب کثیف» استفاده کند