مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:552023-05-31سياسي

آماده تامین زمین مسکن محرومان در چهارمحال و بختیاری هستیم


شهرکرد_استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آماده واگذاری زمین برای احداث مسکن محرومان و انجام تعهدات در بحث پرداخت تسهیلات به مددجویان در این استان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی حیدری ظهر چهارشنبه در جشنواره مهر رضوی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: کمیته امداد یک نهاد مردمی انقلابی است که به دلیل عملکرد آن توانسته است اعتماد عمومی را جذب کند.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی برکت های بیشماری به همراه داشت که یکی از آن ها تأسیس کمیته امداد خمینی (ره) بود، افزود: به دلیل رویکرد مردم داری و مردم نوازی این نهاد مردم مشارکت بالایی در پیشبرد اهداف آن دارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کمیته امداد در ایجاد اشتغال مخصوصاً در مناطق محروم خدمات شایان توجهی داشته، در ساخت مسکن محرومان گام های بلندی برداشته و در خصوص یکی از راهبردهای این نهاد که خودکفایی مددجویان است تلاش های بسیاری انجام داده است.

حیدری با بیان اینکه نتیجه اقدامات کمیته امداد خمینی (ره) مردم داری و مردم نوازی است، عنوان کرد: دشمنان تلاش می کنند تا اقدامات صورت گرفته از سوی دست اندرکاران نظام را پنهان و کوچک کنند تا در نتیجه آن در بین مردم ایجاد یاس و ناامیدی ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده تامین زمین مسکن محرومان در چهارمحال و بختیاری هستیم

آماده تامین زمین مسکن محرومان در چهارمحال و بختیاری هستیم