مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:352023-06-03سياسي

زیرسازی بیش از 275 هزار متر مربع از خیابان های حاشیه شهر زاهدان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تا کنون بیش از 275 هزار متر مربع از خیابان های حاشیه شهر زاهدان زیرسازی شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تا کنون بیش از 275 هزار متر مربع از خیابان های حاشیه شهر زاهدان زیرسازی شده است.

بیک مداح در گفت وگو با ایسنا- افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از سال 98 تا کنون در 9 منطقه شامل 6 محله و 3 روستای حاشیه شهر زاهدان ( کشاورز8 ، ابوذر ، سیستان ، پیربخش ، آزادی ، 24 متری ولایت و روستاهای حاجی آباد، دایی آباد و خلیل آباد ) فعالیت عمرانی داشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان در ادامه با اشاره به اجرای 3 فاز ساماندهی در حاشیه شهر زاهدان توسط بنیاد مسکن گفت: مجموعا برای 70 هکتار از اراضی حاشیه شهر طرح تفکیکی تهیه شده و تا کنون 168کیلومتر از خیابان های حاشیه شهر تعریض ، لایروبی ، تسطیح زیرسازی و نهایتا آسفالت شده است.

وی اظهار کرد: افزون بر این ، تاکنون 74هزار متر مربع از آسفالت قدیمی و آسیب دیده در این مناطق توسط ماشین آلات عمرانی جمع آوری و 63 هزار متر مکعب نخاله ساختمانی و عمرانی از این مناطق جمع آوری شده است.

وی در ادامه افزود: ساکنین این مناطق و حافظه شهری زاهدان به یاد دارد که مسیل سیستان و مسیل ابوذر از نقاط به شدت آلوده و غیر ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرسازی بیش از 275 هزار متر مربع از خیابان های حاشیه شهر زاهدان

زیرسازی بیش از 275 هزار متر مربع از خیابان های حاشیه شهر زاهدان