مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 18:152023-06-07اجتماعي

افتتاح 3 پروژه محیط زیستی همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست در تهران


همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست با شعار« نهضت ملی کاهش آلودگی پلاستیکی» 3 پروژه محیط زیستی با حضور رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس،  علیرضا رحمتی معاون مدیرکل و رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران در حاشیه  افتتاح 3 پروژه زیست محیطی با اشاره به اینکه حدود 700 واحد بزرگ صنعتی در شهر تهران فعالیت دارند و عمدتاً واحدهایی هستند که از دهه 40 و 50 در این محدوده مشغول فعالیت هستند، افزود: به واحدهایی که امکان بهینه سازی فرآیند خود مطابق با استانداردهای محیط زیستی را دارند فرصت داده می شود تا نسبت به اصلاح فرآیند برای ادامه فعالیت خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اگر در مهلت اعطایی نسبت به اصلاح فرآیند و رساندن آن به استانداردهای محیط زیستی اقدامی صورت نگیرد ضمن ابلاغ اخطاریه، پیگیری قضایی در خصوص واحد های آلاینده انجام خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه بر اساس ضوابط جدید استقرار صنایع، این واحدها باید به خارج از حریم شهر منتقل شوند، با سختگیرانه ترین استانداردهای محیط زیستی و بصورت مستمر تحت نظارت و پایش محیط زیست قرار دارند.

رحمتی در خصوص سیستم تصفیه فاضلاب صنعتی شرکت طیف سایپا که در حوزه رنگ خودرو فعالیت دارد، اظهار داشت: با راه اندازی این تصفیه خانه پساب صنعتی که مجهز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 پروژه محیط زیستی همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست در تهران

افتتاح 3 پروژه محیط زیستی همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست در تهران