مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 19:102023-05-31اقتصادي

26 پایانه بندری به بخش خصوصی واگذار شد


رییس اداره امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: از سال 82 تا کنون، 26 پایانه بندری اعم از پایانه های کانتینری، جنرال کارگو و غلات به بخش خصوصی واگذار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آذرباد بعد از ظهر چهارشنبه در نشست تخصصی حمل و نقل و نگهداری کالاهای خطرناک در بندر بوشهر اظهار کرد: از سال 82 به عنوان زمان آغاز طرح واگذاری پایانه های بندری به بخش خصوصی، تاکنون 26 پایانه بندری اعم از پایانه های کانتینری، جنرال کارگو و غلات به بخش خصوصی واگذار شده است.

رییس اداره امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این واگذاری ها در اجرا اصل 44 قانون اساسی است که همچنان این روند در بنادر کشور تداوم دارد.

وی بیان کرد: اکنون 18 شرکت کار راهبری پایانه های عملیاتی بنادر را بر عهده دارند که این پایانه ها عملیات باربری و انبارداری در بنادر جنوب و علاوه بر این ها خنکاری در بنادر شمالی را بر عهده دارند.

رییس اداره امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: در فرایند واگذاری پایانه های بندری به بخش خصوصی تمامی فعالیت های تصدی گری در قالب قرارداد به بخش خصوصی واگذار شدند که این روند به ارتقا کیفیت خدمات بندری و رضایت مندی مشتریان منتج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 پایانه بندری به بخش خصوصی واگذار شد

26 پایانه بندری به بخش خصوصی واگذار شد