مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-19اقتصادي

اعتبارات استانی پاسخگوی تنش آبی مازندران نیست


مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: برای جلوگیری از تنش آبی در استان مازندران نیاز به اعتبار 350 میلیارد تومانی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بهزاد برارزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته مصرف بهینه آب اظهار کرد: زیرساخت تامین آب شرب استان مازندران برای بیش از 4 میلیون نفر است که در ایام سفر به 20 میلیون نفر خدمات می دهیم.

وی تصریح کرد:  میزان عرضه و تقاضا آب در استان مازندران همخوانی ندارد و برای جذب اعتبارات نیاز به همراهی اصحاب رسانه داریم.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران خاطر نشان کرد: 741 حلقه چاه بری تامین آب شرب استان در اختیار داریم، در شرق استان که نقاط بحرانی است، هزار و 270 لیتر در ثانیه نیاز به تولید آب داریم که در این خطه از استان مشکلاتی برای تامین آب داریم.

وی میزان کمبود آبی در استان مازندران را در مرکز استان 961 لیتر در ثانیه و در غرب استان مازندران 163 هزار لیتر اعلام کرد و گفت: در غرب استان میزان تنش آبی بسیار بیشتر است.

برارزاده با اعلام اینکه میزان اعتبارات استانی کفاف هزینه های تامین اعتبار استان مازندران را نمی دهد،افزود:  برای تامین آب در 20 شهر استان و 213 روستا تحت پوشش نیاز به اعتبارات ملی داریم و میزان نیاز اعتبارات ما برای فرار از بحران 350 میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات استانی پاسخگوی تنش آبی مازندران نیست

اعتبارات استانی پاسخگوی تنش آبی مازندران نیست