مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-07اجتماعي

تمامی لوله های فاضلاب در بستر رودخانه جاغرق پلمب شده اند


رییس اداره محیط زیست شهرستان طرقبه و شاندیز گفت: با دستور دادستان شهرستان طرقبه و شاندیز تمامی دریچه ها و لوله های فاضلاب موجود در بستر رودخانه جاغرق پلمب شده اند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره محیط زیست شهرستان طرقبه و شاندیز گفت: با دستور دادستان شهرستان طرقبه و شاندیز تمامی دریچه ها و لوله های فاضلاب موجود در بستر رودخانه جاغرق پلمب شده اند.

مجید غلامی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اگرچه گردشگران بسیاری به شهرستان طرقبه شاندیز می آیند اما چالش جدی محیط زیستی نداریم.

وی تصریح کرد: اگر مشکلاتی هم وجود دارد مسبوق به سابقه بوده و آن هم به دلیل گردشگرپذیر بودن منطقه است، بسیاری از زائرانی که به مشهد می آیند از منطقه گردشگری طرقبه شاندیز هم بازدید دارند.

وی اظهار کرد: جمع آوری زباله ها در شهر برعهده شهرداری طرقبه شاندیز و در روستاها بر عهده دهیاری ها است که اکنون به نحو مناسبی جمع آوری می شود و مشکل خاصی نداریم.

رییس اداره محیط زیست شهرستان طرقبه و شاندیز همچنین در خصوص پسماندها گفت: به دلیل انجام ساخت و سازهایی در طرقبه شاندیز و حریم شهرستان نخاله هایی ریخته می شود که در همین راستا با تدابیری که در کمیته مدیریت پسماند شهرستان اتخاذ شده به محل های مجاز تعیین شده حمل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی لوله های فاضلاب در بستر رودخانه جاغرق پلمب شده اند

تمامی لوله های فاضلاب در بستر رودخانه جاغرق پلمب شده اند