مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:412023-05-28سياسي

معاون دادستان کل کشور: بنیان های مالی قاچاقچیان را هدف قرار می دهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی جمادی صبح امروز در نشست کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان اظهار کرد: کرمان در مبارزه با موادمخدر جزو استان های پیشرو در سطح کشور است.

وی بیان داشت: تعیین تکلیف خودروهای سه ماه مانده در پارکینگ در دادستانی کل کشور منجر به بخشنامه ای در سال 1401 شد و بر اساس آن وسایل نقلیه ای که از توقیف آنها بیش از سه ماه گذشته است و به هر دلیلی تعیین تکلیف نشده و یا مدعی مالکیت مراجعه نکرده است، از طریق مزایده به فروش می رسد و وجه آن تا تعیین تکلیف نهایی در حساب امانی نگهداری شود.

معاون قضایی دادستان کل کشور ابراز داشت: رییس قوه قضاییه تاکید دارد خودروهای توقیفی در پارکینگ ها نماند، بنابراین باید دست به دست هم دهید تا تعیین تکلیف نهایی خودروهای توقیفی انجام شود.

وی افزود: طولانی شدن فرایند رسیدگی نیز در این راستا قابل پذیرش نیست و تمام اهتمام نیز در این راستا به عمل می آید لیکن خودروهایی که بیش از سه ماه توقیف شده را باید بر اساس بخشنامه دادستان کل کشور تعیین تکلیف کرد.

جمادی همچنین خواستار به کارگیری ضابطان و قضات صاحب نظر برای تعیین تکلیف خودروهای توقیفی پارکینگ مرکز استان کرمان شد تا این مهم در فرصت سه ماهه صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دادستان کل کشور: بنیان های مالی قاچاقچیان را هدف قرار می دهیم

معاون دادستان کل کشور: بنیان های مالی قاچاقچیان را هدف قرار می دهیم