مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-17سياسي

وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان غربی سفر می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، روح الله حضرت پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی اظهار کرد: - رییس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی از سفر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به این استان به منظور افتتاح طرح های حوزه راه و مسکن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، روح الله حضرت پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی اظهار کرد: این سفر هفته آینده و به دعوت استاندار آذربایجان غربی و مجمع نمایندگان استان به منظور افتتاح پروژه های مختلف در حوزه راه و شهرسازی در شهرستان ارومیه و دیگر مناطق استان انجام خواهد شد.

حضرت پور تاکید کرد: 37 پروژه حوزه راه و شهرسازی از جمله 17 پروژه راه به طول 148 کیلومتر، افتتاح قریب به 160 کیلومتر راه روستایی، افتتاح پایانه مرزی رازی و چند طرح عمرانی دیگر از برنامه های وزیر راه و شهرسازی در این سفر است.

نماینده مردم اورمیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 15 طرح بازآفرینی شهری نیز در این سفر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید، ادامه داد: در بخش مسکن نیز سایت های طرح نهضت ملی مسکن کلنگی زنی و تعدادی از واحدهای مسکونی آماده نیز تحویل متقاضیان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان غربی سفر می کند

وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان غربی سفر می کند