مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-10سياسي

شبکه کشوری کارخانه های نوآوری ایجاد می شود


دبیر اجرایی نشست مدیران کارخانه های نوآوری کشور گفت: نشست هم اندیشی کارخانه های نوآوری سراسر کشور با حضور معاونت علمی و فناوری رییس جمهور به میزبانی البرز برگزار می شود.

- امیر سرکندی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نشست هم اندیشی کارخانه های نوآوری سراسر کشور با حضور معاونت علمی و فناوری رییس جمهور و مدیران ارشد اکوسیستم نوآوری به میزبانی کارخانه نوآوری البرز برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این مراسم که با سخنرانی دکتر دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر محمد صدری مهر دستیار معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان در ساماندهی و توسعه زیرساخت های فناوری و نوآوری برگزار می شود، شاهد حضور و سخنرانی ایرانیان فعال در موضوعات استارتاپ و نوآوری در کشورهای مختلف جهان به شکل مجازی هستیم تا علاوه بر انتقال تجارب، امکان مقایسه ای میان ظرفیت ها فراهم شود.

دبیر اجرایی نشست مدیران کارخانه های نوآوری کشور ایجاد شبکه یکپارچه خدمات، امکانات و تسهیلات کارخانه های نوآوری برای توسعه کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان را از اهداف این نشست اعلام کرد و گفت: کارخانه های نوآوری به عنوان زیر مجموعه معاونت علمی و فناوری در استان ها، می توانند با یکپارچه کردن خدمات، تحولی اساسی در شرکت های دانش بنیان، فریلنسرها و شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه کشوری کارخانه های نوآوری ایجاد می شود

شبکه کشوری کارخانه های نوآوری ایجاد می شود