مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-08اجتماعي

لزوم پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز


مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر ناپایداری جوی در این استان، هموطنان از هرگونه طبیعت گردی پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدباقر خلفی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی، بارش رگباری باران در پاره ای نقاط تگرگ همراه با آذرخش و تندباد از هرگونه طبیعت گردی، کوهنوردی و سبزی چینی خودداری شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از هرگونه توقف در حاشیه رودخانه ها پرهیز شود چرا که احتمال طغیان رودخانه ها به ویژه در جاده کرج - چالوس و طالقان وجود دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز افزود: تیم های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه های امدادی آماده خدمات رسانی هستند.

وی بیان کرد: اکنون 20 پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار بین شهری و مراکز شعب استان به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.

خلفی با درخواست از رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه شتاب زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی گفت: مسافران در صورت نیاز امداد جاده ای با سامانه 112 هلال احمر تماس حاصل کنند.

وی متذکر شد شد: با توجه به هشدارهای مکرر سازمان های امدادی و هواشناسی مبنی بر پرهیز از سفرهای غیرضروری، متأسفانه برخی شهروندان بدون توجه به این هشدارها سبب مشکلات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز

لزوم پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز