مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-07سياسي

صدور حکم محکومیت 30 نفر از مدیران و شهرداران کردستان


ربیس کل دادگستری کردستان از صدور حکم محکومیت 30 نفر از مدیران، شهرداران و کارکنان دستگاه های اجرایی استان طی یکسال اخیر خبر داد.

- حجت الاسلام سیدحسین حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج از محکومیت قطعی 30 نفر از مدیران، شهرداران و کارکنان دستگاه های اجرایی سطح استان، متعاقب بررسی گزارش های بازرسی کل استان کردستان در  دادگستری استان در مبارزه قاطع با فساد در دستگاه های اجرایی و اعلام جرم علیه خاطیان خبر داد.

  وی، تدلیس در معاملات دولتی، اهمال و کوتاهی در انجام وظایف منجر به تضییع اموال دولتی، جعل و استفاده از سند مجعول، تصرف غیرقانونی در وجوه و اموال دولتی، اختلاس، ارتشا و گزارش خلاف واقع را از مهم ترین عناوین جرایم ارتکابی این افراد متخلف برشمرد.

حسینی عنوان کرد: در جریان این رسیدگی ها، برای تعداد 13 نفر مدیر و شهردار، 1 نفر معاون، 13 کارمند، 3 نفر کارشناس رسمی و 1 نفر شخص حقیقی مرتبط با این جرایم، آرای محکومیتی از قبیل حبس، جزای نقدی، انفصال موقت، شلاق و رد مال صادر شده است.

رییس شورای قضایی استان کردستان در پایان با بیان اینکه مجموعه قضایی استان در برخورد با فساد، هیچ خط قرمز و ملاحظه ای ندارد؛ از اهتمام بیش از پیش دستگاه قضا در استان جهت امید بخشی و ارتقای اعتماد عمومی، قطع دست مفسدان و صیانت از بیت المال و احیای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم محکومیت 30 نفر از مدیران و شهرداران کردستان

صدور حکم محکومیت 30 نفر از مدیران و شهرداران کردستان