مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 19:202023-06-04سياسي

میرتاج الدینی: مجلس، دولت و مردم در برابر کشف حجاب ایستاده اند


خط امامین انقلاب باید تداوم یابد و ارزش های فرهنگی و اسلامی حفظ شود، عده ای می خواهند کشف حجاب کنند این را قبول نمی کنیم و مجلس، دولت و مردم در برابر این کشف حجاب ایستاده اند.

- خط امامین انقلاب باید تداوم یابد و ارزش های فرهنگی و اسلامی حفظ شود، عده ای می خواهند کشف حجاب کنند این را قبول نمی کنیم و مجلس، دولت و مردم در برابر این کشف حجاب ایستاده اند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه خط امامین انقلاب باید تداوم یابد و ارزش های فرهنگی و اسلامی حفظ شود، گفت: عده ای می خواهند کشف حجاب کنند که این را قبول نمی کنیم و مجلس، دولت و مردم در برابر این کشف حجاب ایستاده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ سید محمدرضا میرتاج الدینی در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، با گرامیداشت یاد و نام شهدا و امام راحل اظهار داشت: شخصیت امام به نوعی نیست که بتوان آن را با یک سخنرانی تشریح کرد، ایشان شخصیتی منحصر به فرد و خاص داشت.

    وی افزود: چکیده یک امت در شخصیت یک نفر یعنی امام راحل تجلی یافته بود، امام به خداوند، هدفش، راهش و مردمش باور داشت و بر همین اساس با دستان خالی در برابر رژیم شاهنشاهی ایستاد.

    سخنران ویژه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام گفت: امام خمینی با دست خالی در برابر طاغوت زمان قیام کرد، آن زمان کسی باور نمی کرد امام بتواند با دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرتاج الدینی: مجلس، دولت و مردم در برابر کشف حجاب ایستاده اند

میرتاج الدینی: مجلس، دولت و مردم در برابر کشف حجاب ایستاده اند