مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 19:252023-06-08اقتصادي

فروش ماشین آلات راهداری به بهانه خصوصی سازی اشتباه بزرگی بود


معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: فروش ماشین آلات سنگین راهداری و عمرانی به بهانه خصوصی سازی اشتباه بزرگی بود که در دهه 80 و 90 انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید کمال الدین میرجعفریان عصر پنجشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت مناطق سیل زده گرمی اظهار کرد: ما از اولین ساعات وقوع سیل با اعزام اکیپ های مختلف امدادرسانی سعی کردیم تا در کنار مردم سیل زده گرمی و بیله سوار باشیم تا این شرایط سخت و نگران کننده مدیریت شود.

وی تصریح کرد: با تشکیل جلسه ستاد بحران در ساعت 12 شب در زمان وقوع سیل، اکیپ ها را به مناطق مختلف اعزام کردیم تا با اولویت اصلی تأمین آب شرب شهرها و روستاها و تأمین امکانات اولیه مورد توجه قرار گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با توجه به آسیب دیدگی مسیر انتقال آب از جعفرآباد به گرمی و شکسته شدن پل در محور گرمی به بیله سوار قرار شد تا با تهیه 15 دستگاه تانکر آبرسانی و همچنین توزیع آب بسته بندی شده مشکلات در این حوزه مدیریت شده و رفع شود.

میرجعفریان افزود: در کنار این امر سعی کردیم تا خانه های روستاییان را با همراهی گروه های جهادی از گل و لای پاک کرده و نسبت به سکونت موقت روستاییان آسیب دیده اقدامات اولیه را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش ماشین آلات راهداری به بهانه خصوصی سازی اشتباه بزرگی بود

فروش ماشین آلات راهداری به بهانه خصوصی سازی اشتباه بزرگی بود