مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-01سياسي

پنجاه و یکمبن شماره نشریه «سرو» منتشر شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، پنجاه و یکمبن شماره ماهنامه فرهنگی هنری «سرو» با عنوان «خرم آن شهر که مردم بسپارند به یاد» از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد.

- پنجاه و یکمبن شماره ماهنامه فرهنگی هنری سرو با عنوان خرم آن شهر که مردم بسپارند به یاد از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، پنجاه و یکمبن شماره ماهنامه فرهنگی هنری سرو با عنوان خرم آن شهر که مردم بسپارند به یاد از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد.

نشریه سرو از بخش های مختلفی تحت عنوان یادمان ، راویان ، دیده بان ، گفتمان ، پرسمان ، ترجمان و راهیان تشکیل شده که هر بخش شامل موضوعات متنوعی است.

در این شماره از ماهنامه سرو سرمقاله ای به قلم داوود عامری با تیتر فتح خرمشهر؛ حماسه هویت ساز منتشر شده است.

در بخش گفتمان سرو در گفتگویی با دکتر علی داستانی بیرکی استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه اندیشه دینی؛ حکومت اسلامیِ مطلوبِ امام (ره) را با عنوان مردم باوری؛ محور حرکت حضرت امام (ره) را بررسی کرده است؛ و در ادامه در مقاله ای به قلم سلمان پور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجاه و یکمبن شماره نشریه «سرو» منتشر شد

پنجاه و یکمبن شماره نشریه «سرو» منتشر شد