مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-17ورزشي

حضور داورزنی در جمع زنان والیبالیست ایران در اندونزی


رییس فدراسیون والیبال که برای حضور در نشست هیات رییسه کنفدراسیون آسیا در اندونزی به سر می برد، پیش از حضور در این جلسه با بازیکنان تیم ملی والیبال زنان ایران دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست هیات رییسه کنفدراسیون والیبال آسیا امروز ( شنبه 27 خرداد) به میزبانی شهر سورابایا در اندونزی برگزار می شود.

محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال ایران که به دعوت کنفدراسیون والیبال آسیا و برای شرکت در این نشست در اندونزی حضور دارد، پیش از جلسه خود با تیم ملی والیبال زنان دیدار داشت و دقایقی در کنار بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ایران بود.

او سپس راهی نشست هیات رییسه کنفدراسیون آسیا شد تا در جلسه ای با دیگر اعضای به بررسی رویدادهای سال 2022 و چشم انداز و برنامه های والیبال آسیا در سال پیش رو بپردازند.

تیم ملی والیبال ایران برای حضور در دومین دوره مسابقات والیبال چلنجر کاپ آسبا در اندونزی حضور دارد.

این مسابقات از 28 خرداد تا چهار تیر با حضور 11 تیم به میزبانی اندونزی در شهر گرسیک برگزار می شود و تیم ملی که نخستین حضور خود را این مسابقات تجربه می کند، با هنگ کنگ و چین تایپه همگروه است.

داورزنی: استراتژی جدید ما سرمایه گذاری در رده پایه زنان است داورزنی در مورد نشست هیات رییسه کنفدراسیون والیبال آسیا گفت: امروز جلسه هیات رییسه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور داورزنی در جمع زنان والیبالیست ایران در اندونزی

حضور داورزنی در جمع زنان والیبالیست ایران در اندونزی