مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 18:502023-06-06بين الملل

جدی گرفتن نگرانی ها درباره برنامه هسته ای ایران سخت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «میخاییل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین امروز سه شنبه به اتهام زنی های ضدایرانی اتحادیه اروپا واکنش نشان داد.

- نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین امروز تأکید کرد: جدی گرفتن گلایه ها و نگرانی های غرب درباره برنامه هسته ای ایران سخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو،  میخاییل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین امروز سه شنبه به اتهام زنی های ضدایرانی اتحادیه اروپا واکنش نشان داد.

نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در پیامی توییتری در این خصوص نوشت: کشور های غربی در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی گلایه ها و نگرانی های زیادی را درباره برنامه هسته ای ایران ابراز کردند.

میخاییل اولیانوف در این خصوص اضافه کرد: جدی گرفتن آن ها سخت است، زیرا ایالات متحده و 3 کشور اروپایی عضو برجام می توانند در صورت بازگشت به گفتگو های وین برای نهایی کردن توافق به حل و فصل سریع این مسائل کمک کنند.

این در حالیست که اتحادیه اروپا پیشتر با صدور بیانیه ای بار دیگر به اتهام زنی علیه برنامه هسته ای صلح آمیز ایران پرداخته و مدعی شده بود که خطر بحران اشاعه هسته ای در منطقه در پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدی گرفتن نگرانی ها درباره برنامه هسته ای ایران سخت است

جدی گرفتن نگرانی ها درباره برنامه هسته ای ایران سخت است