مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-19سياسي

شرایط شهرستان شدن برخی از مناطق استان اردبیل مطالعه و بررسی شود


با توجه به ظرفیتی که در برخی از مناطق استان اردبیل وجود دارد قابلیت تبدیل به شهرستان را دارند که لازم است در این خصوص مطالعات و بررسی ها انجام شود.

- ایسنا/اردبیل امام جمعه اردبیل گفت: با توجه به ظرفیتی که در برخی از مناطق استان اردبیل وجود دارد قابلیت تبدیل به شهرستان را دارند که لازم است در این خصوص مطالعات و بررسی ها انجام شود.

آیت الله سید حسن عاملی در دیدار با احمد وحیدی، وزیر کشور اظهار کرد:بعضی از بخش های ما به حدی رسیده اند که شایستگی شرایط شهرستان شدن را دارند در این خصوص عنایت حضرتعالی برای ما مهم است وی تصریح کرد: بخش های جعفرآباد، لاهرود، رضی و هشجین قابلیت شهرستان شدن را دارند و در این خصوص دستور مطالعه و بررسی مورد انتظار است.

عاملی گفت: استقلال در مدیریت برای وزارت کشور بسیار مهم و حیاتی است وزارت کشور در نصب استانداران و فرمانداران نباید به سفارشات ترتیب اثر داده و نباید باج دهد امام جمعه اردبیل اظهار کرد: نهایت کار این است که وزیر کشور استیضاح و برکنار می شود ممکن است دومین وزیر هم استیضاح و برکنار شود اما با آگاهی مردم وزیر بعدی مصونیت و استقلال پیدا می کند عاملی افزود: سهم خواهی در انتصابات سم مهلک است و مخصوصاً در بحران ها خود را نشان می دهد؛ امیدواریم که هیچ وقت شایسته سالاری ذبح نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط شهرستان شدن برخی از مناطق استان اردبیل مطالعه و بررسی شود

شرایط شهرستان شدن برخی از مناطق استان اردبیل مطالعه و بررسی شود