مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:462023-06-09حوادث

انهدام باند سرقت در استان مرکزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از محلات رضا جنتی  ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعدازظهر روز گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت یک جفت پلاک خودرو سواری در یکی از خیابان های شهرستان، پیگیری موضوع با توجه به احتمال انجام عمل مجرمانه بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با رصد اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند ماموران، نهایتاً ساعاتی بعد یک دستگاه پژو پارس با پلاک های سرقتی در سطح شهر مشاهده می گردد، افزود: در این لحظه ماموران دستور ایست را صادر می کنند که راننده بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری می شود.

   وی در ادامه گفت: در تعقیب و گریز صورت گرفته  ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت لاستیک خودرو شلیک و آن را متوقف و راننده و 2 سرنشین آن را دستگیر می کنند.

 جنتی با اشاره به کشف آلات و ادوات سرقت، 4 راس احشام و یک جفت پلاک سرقتی از این باند تبهکار  که همگی اعضای یک خانواده بودند، بیان داشت: در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان در پوشش خانواده اقدام به سرقت می کردند و بیش از 30 فقره سرقت منزل، احشام و طلاجات را در نقاط مختلف کشور از جمله استان های البرز، آذربایجان های شرقی و غربی، اصفهان، سیستان و بلوچستان، کردستان و فارس مرتکب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سرقت در استان مرکزی

انهدام باند سرقت در استان مرکزی