مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 22:552023-06-05سياسي

استقرار اسلام ناب در جهان مهمترین هدف امام راحل بود


کارشناس مسائل سیاسی در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: یکی از اهداف مهم امام خمینی (ره) استقرار اسلام ناب محمدی در جهان بود و دشمن همواره از این مسئله هراس داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام علیرضا حاجی زاده دوشنبه شب در آیین گرامیداشت قیام 15 خرداد در مسجد الرسول بازار بیرجند، اظهار داشت: واقعیت هایی در زندگی امام خمینی (ره) وجود دارد که باید به طور مکرر بیان شود زیرا این کار از تحریف شخصیت ایشان جلوگیری می کند.

وی افزود: اولین اصل قابل ارزیابی در زندگی بنیان گذار انقلاب اسلامی این است که ایشان همواره به دنبال اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی بودند.

کارشناس مسائل سیاسی در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: در مقابل هم افرادی همواره در برابر این تفکر امام خمینی(ره) جنگ هایی را طراحی کردند تا اسلام ناب محمدی در جهان مستقر نشود.

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: جنگ نظامی، تهاجم فرهنگی، فتنه ها و جنگ های ترکیبی با هدف از پا درآوردن اقتصاد و فرهنگ کشور در همین راستا از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون طراحی و اجرا شد اما با هوشمندی رهبر معظم انقلاب و همت مردم این نقشه ها نقش بر آب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار اسلام ناب در جهان مهمترین هدف امام راحل بود

استقرار اسلام ناب در جهان مهمترین هدف امام راحل بود