مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 11:302023-05-28اقتصادي

پرداخت 11 هزار و 500 میلیارد تومان به گندمکاران خوزستانی


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از پرداخت 11 هزار و 500 میلیارد تومان هزینه خرید تضمینی گندم به حساب کشاورزان استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از پرداخت 11 هزار و 500 میلیارد تومان هزینه خرید تضمینی گندم به حساب کشاورزان استان خبر داد.

امید جهان نژادیان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص پرداخت وجه خرید تضمینی گندم به کشاورزان خوزستانی اظهار کرد: براساس پیگیری های انجام شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی تاکنون 11 هزار و 500 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی تاکنون 16 هزار میلیارد تومان به عنوان هزینه خرید تضمینی گندم به کشاورزان پرداخت کرده که سهم کشاورزان خوزستانی از این عدد بسیار بالا است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: بر اساس قولی که داده شده قرار است تا پایان هفته باقی مانده مطالبات کشاورزان به حساب آن ها واریز شود.

جهان نژادیان با اشاره به خرید بیش از 30 هزار تن کلزا از کشاورزان خوزستان عنوان کرد: هزینه خرید تضمینی این میزان کلزا حدود 600 میلیارد تومان است که تاکنون 200 میلیارد تومان از آن به حساب کشاورزان پرداخت شده است.

وی در پایان گفت: عملیات خرید گندم و کلزا همچنان در استان خوزستان ادامه دارد و پیش بینی می کنیم میزان خرید گندم به بیش از یک میلیون و 700 هزار تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 11 هزار و 500 میلیارد تومان به گندمکاران خوزستانی

پرداخت 11 هزار و 500 میلیارد تومان به گندمکاران خوزستانی