مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-06سياسي

امضای 10 تفاهم نامه همکاری بین المللی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد


معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفتک در راستای توسعه علمی، تحقیقاتی و آموزشی، 10 تفاهم نامه همکاری میان این دانشگاه و سایر دانشگاه های جهان منعقد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه خوبی دیده شد بحرانی که به پاندمی تبدیل شد و تمامی کشورهای جهان را درگیر خود کرد و نشان داد که سلامت مربوط به جغرافیای خاصی نیست، گفت: معتقدیم همکاری های مشترک در حوزه بین الملل موجب توسعه ارتباطات بین الملل و انتقال تجربیات ارزنده طرفین این قرارداد به یکدیگر می شود.

وی تاکید کرد: یکی از افتخارات ما نظام شبکه های بهداشت درمانمان است که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سلامت را به نزدیک ترین نقطه به محل سکونت و کار مردم برده و پس از توسعه فعالیت های سلامت در داخل کشور، شاهد توسعه همکاری های بین المللی در حوزه سلامت هستیم و دانشگاه علوم پزشکی مشهد با امضای قراردادهای همکاری مشترک با کشورهای مختلف جهان یکی از موفق ترین دانشگاه های کشور در این حوزه بوده است.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه برای همه ما که توفیق خدمت در شهر امام هشتم (ع) را داریم خدمت رسانی به مهمانان غیرایرانی امام رضا (ع) یک افتخار بزرگ است، اضافه کرد: ما در معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد به تمامی همکاران خود اعلام کرده ایم که قدر فرصت به وجود آمده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 10 تفاهم نامه همکاری بین المللی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

امضای 10 تفاهم نامه همکاری بین المللی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد