مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 22:202023-05-29سياسي

آیین تجلیل از طلایه داران جهاد تبیین دانشجویی البرز برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برگزاری آیین تجلیل از طلایه داران جهاد تبیین و مواضع انقلابی ویژه تشکل های بسیج دانشجویی با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خبر داد.

- سعید جابری انصاری در گفت وگو با خبرنگار مهراز برگزاری آیین تجلیل از طلایه داران جهاد تبیین و مواضع انقلابی ویژه ی تشکل های بسیج دانشجویی به همت این اداره کل و با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان البرز خبر داد.

وی افزود: دانشگاه مبدا تحول آفرین در تاریخ انقلاب اسلامی و مساله اول انقلاب بوده است و مردان بزرگی برخاسته از این جبهه روزی در میدان دفاع مقدس و امروز در دهه 1402 نیز پرچمدار جبهه تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به اینکه استان البرز به عنوان قطب دانشگاهی کشور یک پایگاه و جبهه تأثیرگذار ملی در جنگ نرم علیه دشمنان بشمار می رود، افزود: تشکل های دانشجویی، عصاره نخبگان فرهیخته و آگاه و مطالبه گر مواضع انقلابی هستند و طلایه دار تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی محسوب می شوند؛ از این رو بزودی آیین ویژه ای به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به منظور تجلیل از طلایه داران جهاد تبیین برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تجلیل از طلایه داران جهاد تبیین دانشجویی البرز برگزار می شود

آیین تجلیل از طلایه داران جهاد تبیین دانشجویی البرز برگزار می شود