مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 07:502023-05-29ورزشي

لیست تیم ملی والیبال برای هفته اول لیگ ملت ها مشخص شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از 27 فروردین ماه در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد و رقابت ملی پوشان برای قرارگیری در لیست 14 نفره ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت .

- بهروز عطایی با اعلام اسامی 15 بازیکن برای حضور در ادامه تمرینات، حساسیت رقابت برای قرارگیری در ترکیب تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت ها را به اوج رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از 27 فروردین ماه در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد و رقابت ملی پوشان برای قرارگیری در لیست 14 نفره ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت های والیبال در حالی در روز های آخر تمرینات در تهران پیگیری می شود که بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان از خارج شدن سه بازیکن از فهرست بازیکنان ایران در هفته اول لیگ ملت ها در ژاپن خبر داد.

15 بازیکن به نام های سید محمد موسوی (کاپیتان)، مهدی جلوه، محمد، ولی زاده، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل نژاد، علی حاجی پور، محمدرضا حضرت پور، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، شهروز همایونفرمنش، محمد جواد معنوی نژاد و میث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست تیم ملی والیبال برای هفته اول لیگ ملت ها مشخص شد

لیست تیم ملی والیبال برای هفته اول لیگ ملت ها مشخص شد