مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-10اقتصادي

رویکرد شهرداری اردبیل حمایت از توسعه صنعت گردشگری است


سیاست عمده و رویکرد اصلی شهرداری اردبیل حمایت از توسعه صنعت گردشگری در سطح جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود صفری صبح شنبه در نشست با رییس هیئت مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران اظهار کرد: اردبیل به عنوان نگین گردشگری ایران در سال های اخیر با توسعه کمی و کیفی فضاهای گردشگری روبرو بوده و این امر سبب شده تا گردشگران بسیاری از این شهر دیدن کنند.

وی انتخاب اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال 2023 خاطرنشان کرد: این رویداد بزرگ فرهنگی می تواند اردبیل را در سطح جهانی و بین المللی معرفی و قابلیت های گردشگری آن را در جهان عرضه کند.

شهردار اردبیل با تأکید بر اهمیت ماندگاری گردشگران در این شهر سیاست های شهرداری را در راستای حمایت از صنعت گردشگری یادآور شد و بیان کرد: شهرداری اردبیل آمادگی دارد تا در پروژه های مرتبط با حوزه گردشگری مشارکتی جدی داشته باشد.

صفری با اشاره به فرصت های سرمایه گذاری در پروژه بزرگ گردشگری شورابیل خواستار حضور شرکت توسعه گردشگری ایران در این پروژه شد.

در این دیدار رییس هیئت مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران نیز اظهار کرد: وظیفه جدید شرکت توسعه گردشگری ایران تسهیل گری و تسریع پروژه های استانی از طریق شرکت های استانی زیرمجموعه این شرکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد شهرداری اردبیل حمایت از توسعه صنعت گردشگری است

رویکرد شهرداری اردبیل حمایت از توسعه صنعت گردشگری است