مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-18بين الملل

عراق: اردوگاه الهول کانون داعش شده است/حملات ترکیه به راهکار سیاسی نیاز دارد


وزیر دفاع عراق در سخنانی به موضوعات مختلفی از جمله وضعیت نگران کننده اردوگاه آوارگان «الهول» سوریه و حملات هوایی مداوم ترکیه به مناطقی از خاک کشورش پرداخت.

- وزیر دفاع عراق در سخنانی به موضوعات مختلفی از جمله وضعیت نگران کننده اردوگاه آوارگان الهول سوریه و حملات هوایی مداوم ترکیه به مناطقی از خاک کشورش پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ثابت العباسی، وزیر دفاع عراق در سخنانی درباره حملات هوایی ترکیه به خاک این کشور تاکید کرد: حاکمیت خط قرمز ماست و عراق به راه حل سیاسی برای پرونده حملات ترکیه نیاز دارد.

وی درباره روابط عراق و عربستان نیز گفت: روابط عراق با عربستان سعودی در بالاترین سطوح است و ما در یک هماهنگی امنیتی و اطلاعاتی با یکدیگر هستیم.

وزیر دفاع عراق در بخش دیگری از اظهاراتش درباره وضعیت اردوگاه الهول در سوریه نیز هشدار داد و گفت: اردوگاه الهول در سوریه به کانون داعش تبدیل شده و این اردوگاه باعث نگرانی شدید برای عراق شده است.

العباسی در ادامه از تمامی کشورهایی که دارای تبعه در اردوگاه الهول هستند، درخواست کرد که آنها را به کشورهایشان بازگردانند تا امکان بستن کلی این اردوگاه فراهم شود.

طبق این گزارش، بیش از 25 هزار تن که بیشترشان از خانواده های داعشی هستند در اردوگاه الهول سوریه زندگی می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق: اردوگاه الهول کانون داعش شده است/حملات ترکیه به راهکار سیاسی نیاز دارد

عراق: اردوگاه الهول کانون داعش شده است/حملات ترکیه به راهکار سیاسی نیاز دارد