مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 22:252023-05-29سياسي

کاروان خادمان رضوی وارد بهاباد شد


همزمان با دهه کرامت، خادمان حرم رضوی امروز در قالب کاروان زیر سایه خورشید وارد شهرستان بهاباد شدند و مورد استقبال مردم این دیار قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با دهه کرامت، کاروان خدام بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) با استقبال پرشور مردم ولایتمدار بهاباد وارد این شهرستان شدند و مردم این شهر با حضور در میدان فاطمیه محمدآباد بهاباد، از خادمان حرم امام هشتم(ع) با صلوات و اهدای گل و شیرینی استقبال کردند و ارادت خود را به خورشید هشتم آسمان امامت و خادمان بارگاه ملکوتی آن حضرت ابراز داشتند.

مسئول کاروان خدام آستان قدس رضوی در این اجتماع ضمن تبریک دهه کرامت و فرا رسیدن ولادت با سعادت امام رضا(ع) با بیان اینکه خادمان امام رضا (ع) به عنوان سفیران این امام به شهرهای مختلف سفر می کنند و امسال نیز جشن های مردمی زیر سایه خورشید با شعار جمعمان جمع است زیر سایه علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدی رجایی عنوان کرد: این کاروان همه ساله در دهه کرامت برای شرکت در سلسله جشن های زیر سایه خورشید به شهرهای مختلف کشور و جهان سفر می کنند و با عیادت از بیماران، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران و ایتام و ایجاد فضای معنوی خاص، حال و هوای شهرها را به شمیم مشهدالرضا معطر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان خادمان رضوی وارد بهاباد شد

کاروان خادمان رضوی وارد بهاباد شد