مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-20سياسي

یادواره شهید غیوری زاده در مهران برگزار شد


معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: برگزاری یادواره های شهدا بهترین فرصت برای فضاسازی و استفاده از زبان هنر در انتقال فرهنگ ایثار، - ایسنا/ایلام معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: برگزاری یادواره های شهدا بهترین فرصت برای فضاسازی و استفاده از زبان هنر در انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت به نسل جوان است که باید استمرار داشته باشد.

محمدسبحان حسنی در یادواره شهید غیوری زاده که در جوار امامزاده سیدحسن(ع) برگزار شد، اظهار کرد: شهدا با خون خود درخت انقلاب اسلامی را تنومند کردند که وظیفه همه ما این است که جانفشانی شهدا را برای نسل جدید بیان کنیم و این پاسخ محکمی به کسانی است که در تلاشند راه شهدا را کمرنگ کنند.

وی با بیان اینکه شهدا فرهنگ ایثار و شهادت را از مکتب امام حسین ( ع) الهام گرفته اند، یادآورشد: دشمن در شرایطی کشور را مورد هجوم قرار داد که ده ها کشور با انواع سلاح های پیشرفته رژیم بعث را مورد حمایت قرار دادند، اما جوانان ما با مقاومت و جانفشانی، ایمان به خدا و توکل به ائمه ( ع ) بر دشمن پیروز شدند، این پیروزی و امنیت در کشور مدیون خون شهدا است.

معاون استاندار ایلام گفت: بعد از هشت سال دفاع مقدس در صحنه های دیگر دشمن با جنگ نرم قصد داشت از جهات مختلف به کشور ضربه بزند که این فتنه های پی در پی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهید غیوری زاده در مهران برگزار شد

یادواره شهید غیوری زاده در مهران برگزار شد