مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-17ورزشي

طراحی تبلیغات شهری نگاهی نخبگانی می خواهد


تقویت نگاه نخبگانی در طراحی و تهیه بنر ها و بیلبورد های شهری با استفاده از کنشگران و کارشناسان اهمیت ویژه ای دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، فخرالسادات خامسی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، اظهار کرد: ضرورت دارد سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در خصوص بیلبورد های شهری، مخاطب سنجی و ذائقه سنجی اجتماعی داشته باشد و نظر اکثریت شهروندان را در طرح و محتوای بیلبورد لحاظ کند.

وی با اشاره به این که محتوا و طرح بیلبورد های سطح شهر، بخشی از عملکرد و فعالیت شهرداری را نشان می دهد، افزود: تقویت نگاه نخبگانی در طراحی و تهیه بنر ها و بیلبورد های شهری با استفاده از کنشگران و کارشناسان، حوزه های اهمیت ویژه ای دارد.

  عضو شورای اسلامی شهر گفت: در این خصوص باید از نظر فعالان و کنشگران و کارشناسان حوزه های مختلف هنری، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، ادبی، امور بین الملل، سیاسی، مردم شناسی، روان شناسی، سلامت و بهداشت و …بهره برد.

خامسی تصریح کرد: جلب همکاری دانشگاه ها، بنیاد نخبگان، سازمان های مردم نهاد و کنشگران اجتماعی و فرهنگی، برگزاری نشست های نقد و بررسی با حضور نخبگان و کارشناسان هر حوزه، تحلیل محتوا های دوره ای و مستمر، برگزاری ایده شو ها و استارتاپ ها و اعلام فراخوان های عمومی در قالب جشنواره ها و مسابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی تبلیغات شهری نگاهی نخبگانی می خواهد

طراحی تبلیغات شهری نگاهی نخبگانی می خواهد