مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-15سياسي

هشدار سازمان سنجش به کلاه برداران و متخلفین کنکور


مشاور رییس و مدیر کل حراست و حفاظت آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور ضمن هشدار به کلاه برداران و متخلفین در آزمون سراسری، گفت: هوشیاری و آگاهی خانواده ها و داوطلبان نقشه های سوداگران و کلاهبرداران را خنثی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، مختار کاظم زاده مشاور رییس و مدیر کل حراست و حفاظت آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور ضمن هشدار به کلاهبرداران و متخلفین در آزمون سراسری، گفت: هوشیاری و آگاهی خانواده ها و داوطلبین، نقشه های سوداگران و کلاهبرداران را خنثی خواهد کرد.

اخیراً طبق بررسی و گزارش های به دست آمده برخی از کلاهبرداران فضای مجازی و سوداگران آزمون سراسری با ادعای ارسال نفر شرکت کننده جایگزین در آزمون کنکور سراسری به روش گریم صورت و غیره، سعی در اغفال و جلب اعتماد و اخاذی از خانواده ها و داوطلبین را دارند این در حالی است که تمامی اقدامات لازم برای احراز هویّت شرکت کنندگان در کنکور پیش بینی و در نظر گرفته شده است.

مدیر کل حراست و حفاظت آزمون ها با اشاره به قوانین مصوب از جمله قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون های سراسری، گفت: هرگونه تخلف در این زمینه نتایج جبران ناپذیری برای داوطلبان متخلف به دنبال خواهد داشت و این نوع اقدامات و نظایر اینچنین طبق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان سنجش به کلاه برداران و متخلفین کنکور

هشدار سازمان سنجش به کلاه برداران و متخلفین کنکور