مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:402023-05-30اجتماعي

قرارگاه جهادی استان اردبیل در مسیر خدمت به مناطق محروم و رفع محرومیت


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در نشست تخصصی کارگروه های جهادی گفت: هدف اصلی قرارگاه جهادی عدالت آموزشی و نصیب آموزشی برابر خدمت به مناطق محروم و رفع محرومیت است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در نشست تخصصی کارگروه های جهادی گفت: هدف اصلی قرارگاه جهادی عدالت آموزشی و نصیب آموزشی برابر خدمت به مناطق محروم و رفع محرومیت است.

کلام اله صفری 9 خرداد در نشست تخصصی کارگروه های جهادی با اشاره به اهداف تشکیل قرارگاه جهادی گفت: با هدف دسترسی برابر دانش آموزان به منابع امتحانات نهایی 10 هزار جلد کتاب راه موفقیت در امتحانات نهایی با تمرکز بر مناطق محروم استان در بین دانش آموزان دوازدهمی توزیع شده است.

صفری افزود: بیش از هزار و 600 نفر از همکاران به عنوان فرهنگی خیر اعلام آمادگی کرده اند تا با کار جهادی در راستای رفع محرومیت در مناطق محروم استان به امور آموزشی و تربیتی بپردازند و باید با برنامه ریزی دقیق از این ظرفیت عظیم نهایت استفاده را ببریم.

وی با اشاره به بهبود سرانه فضای ورزشی در استان اظهار کرد: با هدف رفع محرومیت و افزایش سرانه فضای ورزشی 38 زمین چمن مصنوعی به نام شهید قاسم سلیمانی در مناطق محروم استان اجرا شده است که از این تعداد 24 زمین به بهره برداری رسیده است و مابقی در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه جهادی استان اردبیل در مسیر خدمت به مناطق محروم و رفع محرومیت

قرارگاه جهادی استان اردبیل در مسیر خدمت به مناطق محروم و رفع محرومیت